Üniversite 2. sınıftayım, bölümümden memnun olmadığım için bırakmak istiyorum. Mantıklı mı?

ben İstanbul üniversitesinde 2 sene üniversite okudum şimdi 3. sınıfa geçicem, bölümüm ekonometri hiç mutlu değilim.. bu bölüme isteyerek gelmedim sadece o zamanlar ne istediğimi bilmiyodum ve bu bölümü kazanmıştım. şimdi biraz geç olsa da ne istediğimi artık biliyorum gastronomiye hep merakım vardı. çok istiyorum bu bölümü okumayı bu arada 22 yaşımdayım. biraz geç kalmış da olsam şimdiki bölümümde çok dersten kaldım ve 3 senem daha var önümde. yol yakınken bırakmayı düşünüyorum tabi ki bu büyük bi risk almam anlamına geliyor çünkü tekrar sınava girdiğimde kazanamama olasılığım da var. öbür yandan şu an çok mutsuzum depresyondayım 1 senedir içime çok kapandım ama bu süreçte ne istediğimi çok fazla düşünme fırsatım oldu ve çok gözlem yaptım. galiba bırakıcam çok sıkıldım artık bi şeyleri değiştirmem lazım. 1 sene daha hazırlansam aynı zamanda çalışsam diyorum

Üniversite 2. sınıftayım, bölümümden memnun olmadığım için bırakmak istiyorum. Mantıklı mı?
Cevapla