Ülkemizde ormancılık bölümü okunur mu, önü açık mı ve nüfusun artmasıyla ormancılık iyice biter mi?

Arkadaşlar 2 yıllık ormancılık bölümüne yatay geçiş düşünüyorum. Şu an bilgisayar programcılığı okuyorum ama ataması yok ve kendini baya baya geliştirmek lazım. Çok geri kaldığımı düşündüğümden kafamdaki 2. meslek olan orman muhafaza memurluğu var devam etmek istersem de DGS ile Orman Mühendisliğine geçiş hakkı var. Ne diyorsunuz ormancılık hakkında

Ülkemizde ormancılık bölümü okunur mu, önü açık mı ve nüfusun artmasıyla ormancılık iyice biter mi?
Cevapla