Merhabalar;
Aile şirketi olarak da 35-40 kişilik büyük bir şirket olarak düşünebilirsiniz. Sebeplerini de yazarsanız sevinirim.
Merhabalar;
Aile şirketi olarak da 35-40 kişilik büyük bir şirket olarak düşünebilirsiniz. Sebeplerini de yazarsanız sevinirim.
Açıkçası maddiyat onemli değilse ozel sektörü tercih ederim aile sirketlerinde genelde bi adaletsizlik sistemi oluştuğunu düşünüyorum zamanla ozel firmalarda isinizden memnun değilseniz rahatlıkla ayrilabilirsjniz lakin aile sirketlerinde bu kadar basit olacağını düşünmüyorum
Soylemeye çalıştığım da bu açıkçası hakkınızın yenmesi hoşunuza gitmiyosa ve özellikle sülale dedikodularina malzeme olmak istemiyosanız uzak durmanızı tavsiye ederim
Kurtulmaniza sevindim iyi günler 🙂
Tabi ki kurumsal bi yer. Aile şirketi dediğin yer herkesin parayı cukkaladığı yerdir. Sana ucundan koklatırlar sadece ama kurumsal yerde herkesle benzer maaşa ve yan haklara sahip olursun
Cevap
2Cevap
Özel sektör
özel sektör de aile şirketi mi yoksa kurumsal bazda bir şirkette mi?
Kamu bence
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?