Animasyon dizisi izleyerek İngilizce öğrenmeye başlamak mantıklı mı?

İngilizce de Sıfır Değilim Fakat İyi de Değilim, İngilizce Animasyon Dizisi Ve İngilizce Altyazı Kullanarak İngilizce Öğrenmeye Başladım. İzlediğim Dizi 3 Sezon Ve Toplam 128 Bölümü İçeriyor.

Kendime Günlük 20 Kelime Öğrenim Adeti Biçtim, Diziye Başladıktan İtibaren Bilmediğim İlk 20 Kelimeyi Kelime Defterime Yazıyorum, Yarım Saat Boyunca O Kelimeleri Kendi Çapımda Tekrar Ediyorum Ve Ardından Dizi de Bıraktığım Yere Kadar Sıfırdan İzliyorum, Diziyi Anlamaya Çalışıyorum, Bunu Arka Arkaya 2-3 Defa Tekrar Ediyorum.

Günlük 20 Kelime Öğreniminden, 8 Ayda 4800-5000 Kelime Öğrenmiş Oluyorum.

Sizce Bu Yöntemi Uygulayarak 7-8 Ay Gibi Bir Sürede İngilizce Konuşabilir Hale Gelebilir miyim?

Konuşabilirsin
Konuşamazsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Animasyon dizisi izleyerek İngilizce öğrenmeye başlamak mantıklı mı?
Cevapla