Güvenlik görevlisinin görev yerini terk etmesi suç mu?

Bizim firmaya ait 2 fabrika var ben 1. Fabrikadayım devriye sırasında eski çalıştığım 2. fabrikaya gittim. 5 dakikalık mesafede sonra geri geldim nöbet yerime. Eski çalışma arkadaşlarım ile bayramlaşmak için. Yöneticimiz diyor ki görev yerini terk ettin diyor bende diyorum ki aynı yönetim ve aynı güvenlik görevlileri aramızda bir fark yok. Ya diyor hırsızlık olsaydı o sıra bende dedim ki ihtimaller üzerinden gitmek hukuki bir gerekçe değildir. Gidip geldiğim sırada vukuat ve sorun olmadı. Sizce kim haklı?

Güvenlik görevlisinin görev yerini terk etmesi suç mu?
Cevapla