İşkur kaydı sadece internetten yapılır mı, yoksa yüzyüze mı yapmamız gerekiyor?

E-devlette 4A hizmet belgesi çıkarmam gerekiyor fakat daha önce çalışmadığım için orada böyle bir belgem bulunmadığı yazıyor. Bölüm şefime sordum o da işkur'a gidip kayıt olmam gerektiğini söyledi. İnternet kaydımdan sonra e-devlette hâlâ aynı uyarı yazıyor. İşkur'a gidip de yaptığımız kayıt farklı mı oluyor internettekinden?
İşkur kaydı sadece internetten yapılır mı, yoksa yüzyüze mı yapmamız gerekiyor?
Cevapla