Internetten aldigimiz alisveris gelince imza vs atiyor muyuz?

Yeni yeni internetten alışveriş yapacağım. Merak ettiğim bir şey var. Kart vs gelince tc ve imza istiyorlar ya. Her kargo geldiğinde de bu şekilde mi olacak? Yoksa direkt siparişi alabiliyor muyuz, ustumuz müsait değilse yere birakabilirsiniz vs deyip gönderebiliyor muyuz kuryeyi. Yoksa illa açıp muhatap olup, imza falan atmak mı gerekiyor?

Internetten aldigimiz alisveris gelince imza vs atiyor muyuz?
Cevapla