Yabancı dil geliştirmede dizi izlemek ne derece etkili
Netflix iyi bir yardımcı mı?
Yabancı dil geliştirmede dizi izlemek ne derece etkili
Netflix iyi bir yardımcı mı?
kesinlikle, eskiden film bakarak nasıl bir şey öğrenim hiç bir şey anlamıyorum ki diyordum. ama film ve diziler sayesinde yeni yeni kelimeler öğreniyordum ve daha iyi tümceler kurmayı öğrendim
Dimi aksine yazılı olarak öğrenmeye çalıştığımızda günlük dil kullanımını öğrenemiyoruz. En iyisi duyarak ve günlük hayatla bağlantılı olarak dili öğrenmek
Cevap
3Cevap
ingilizcem müzikle gelişti benim ama dizi izlesem de anlıyorum altyazısız, bu hemen olmuyor tabi yıllarını vermen lazım
Müzikle nasıl oluyor ya hayret
Kız senin Almanca sınavın ne oldu
Nasıl yani ya
Almanca neyine lazım okuduğun bölümde mi var
Anam neden ln 😁
Maşallah
orada özel okullarda mı Almanca öğretmeni oluyor sadece
Almanca zor dil valla Almanyada doğdum büyüdüm hala zorlanırım
Ama istersen başarırsın elbet
Anam o artikeller kimi zorlamıyo ki😁 bi kuralı yok rastgele belirlenmiş sadece bilmek gerekiyor
Telaffuzu geliştirir evet ama ekstra kelime çalışmak gerek
Izlediginin cogunu anlayacak seviyedeysen etkili, hic bilmeyen biri ne anlayacak?
ben biraz Korece öğredim konuşmaları felan tanıyabiliyorum
Güzel tebrik ederim
Uğraştım ama pek olmadı :(
Pes ettin
Uzun zaman alır
Alt yapısı olan bir dilin günlük konuşma dilini geliştirmek için peki
Fevkalaede onun yerine online pratikte yarar
Ya kanka karşılaştığım insanlarla pratik yapıyorum mecburen zaten ama dilim yetersiz kalıyor
Ben Almanyada doğma büyümeyim dili biliyorum anlıyorum ama yoğun olarak hep Türkçe konuşup izleyp dinlediğim için Almancam zayıf kaldı özgüvenim yok bu konuda
Almanca izlemenin katkısı olur belki diye şeyettim
Elbette olur kanka ben İngilizceyi öyle çözdüm konusuruz detaylı dilersen
Of biliyo musun kendimi burdaki diğer insanlara göre bok gibi hissediyorum
İzlesem de hep gerideyim onlara yetişmem çok zaman alır bu da motivasyonumu düşürüyo🥲
Sacmalama bu bi süreç ve hızla ilerlersi
Sorun ne biliyo musun buraya sonradan gelen biri olsam ya da çok sonradan öğrendiğim bi dil olsa hata yapmaktan korkmam ve utanmam ama burada doğup büyüyüp okula gidip de konuşma dilinde sorunlar yaşamak çok özgüven düşürüyor ve hata yapmaya bu sebeple utandığım için pratiğim de az oluyor haliyke
Bi defa utanma knka güven kendine gerisi hızla gelecek
Rahat olduğum insanlarla konusuyorum ama herkesle rahat konuşamıyorum
Türkçe konustuğum rahatlık yok
Pratik ederiz birlikte
Kısmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?