Yalvar yakar işe giriyorlar geç kalmayacaksınız diyorum kabul ediyorlar defalarca geç kalıp işten çıkarınca da isyan ediyorlar?

Bir gıda fabrikasında müdür olarak çalışıyorum işverenin kesin talimatı var işçinin 5 defa geç kalma hakkı var altıncı olunca otomatikman son vermemizi istiyor rica minnet yalvar ya karı işe giriyorlar kabul ediyoruz defalarca da geç kalıyorlar otomatikman işten çıkarınca da ğlama zırlama bir dünya isyan ediyorlar kuralları baştan belirtiyoruz hem kendileri uymayıp hem de işten çıkarılınca Niye bir dünya yaygara koparıyorlar

Yalvar yakar işe giriyorlar geç kalmayacaksınız diyorum kabul ediyorlar defalarca geç kalıp işten çıkarınca da isyan ediyorlar?
Cevapla