Kötü bir bölüme yerleşip tekrar hazırlanmak mantıklı mı?

Sayisalciyim Bu sene yks ye girdim ve sınav ani stresten dolayı tyt kısmını çözemedim 30 soru falan işaretledim. Ondan dolayı kötü bir bölüm gelecek fakat bu sene mezuna kalmak istemiyorum evde çalışamıyorum aile baskısından dolayı. Sizce tercih yapıp gittiğim yerde çalışsam 100-150k civarı bir siralama gelir mi mantıklı mı düşüncem?

Kötü bir bölüme yerleşip tekrar hazırlanmak mantıklı mı?
Cevapla