Kasiyerliğe yeni başladım, yavaşım biraz. Sorun olur mu?

1 hafta oldu çalışalı ama dışardan heyecanlı görünüyormuşum ve yavaşmışım insanlar ne düşünüyordur siz olsanız ne düşünürdünüz? İşten çıkarırlar mı acaba?

Güncellemeler
+1 yıl
Geçici olarak girdim okul harçlığı için.
Kasiyerliğe yeni başladım, yavaşım biraz. Sorun olur mu?
Cevapla