selam herkese
Üniversite sınavlarıma çalışıyorum ve sizlere sorum olacaktı. acaba çalışıp öğrenmiş olduğum dersleri her hafta sadece okuyarak tekrarlamak unutmamak için yeterli olur mu? (Okuyarak çalışmaktan bahsetmiyorum, çalıştıktan sonra kitap okur gibi okumak). Eğer başka tavsiyeleriniz varsa, veya işe yarayan taktikleriniz lütfen yazın :))
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sayısal dersler için yeterli olmaz test çözmeniz gerek.
Tarihi böyle çalışmıştım okuduktan sonra sanki ezber yapmaya çalışır gibi kendi kendime anlatmıştım full çektim.
Tabikide okuyarak da tekrar edebilirsin kilit kelimeleri yazarakta daha iyi kalıcı olur
Sözel dersleri okuyup tekrar etmek yeterlidir. Diğer derslerde uygulamalı tekrar şart
neden olmasın ki
Ywnı konuları unutmamız olursun
Kesinlikle yeterli
Her hafta olmasa da ayın sonunda da gözden gecir en azından unutmazsin ve aklında kalır daima 😊
Şimdiden başarılar diliyorum 😎👍