Çalışmış olduğum dersi sadece okuyarak tekrarlayabilirmiyim?

selam herkese

Üniversite sınavlarıma çalışıyorum ve sizlere sorum olacaktı. acaba çalışıp öğrenmiş olduğum dersleri her hafta sadece okuyarak tekrarlamak unutmamak için yeterli olur mu? (Okuyarak çalışmaktan bahsetmiyorum, çalıştıktan sonra kitap okur gibi okumak). Eğer başka tavsiyeleriniz varsa, veya işe yarayan taktikleriniz lütfen yazın :))

Çalışmış olduğum dersi sadece okuyarak tekrarlayabilirmiyim?
Cevapla