Sizce bölümüm dışında öğretmenlik okusam mi?

Ya şu an okuduğum bölümden tatilini az bulduğum için öğretmenlik düşünüyorum da ama şu an 3. sinifi yeni bitirdim sizce ilerde öğretmenlik okusam mi evet bunu istediğimi aslında 2. Sınıfın yazında fark etmiştim ama artık iki sene okudum devamını getireyim dedim ama hala icim de gibi ne yapacağımı bilemedim. ayrica sanki daha rahat bir meslek varken daha zor bir meslek secmisim gibi hissediyorum hem zaten çoğu meslekte emeğin karşılığının verildigini düşünmüyorum

Sizce bölümüm dışında öğretmenlik okusam mi?
Cevapla