İlerisi için eşinizin işi konusunda ne düşünürsünüz?

Yaşım 22 üniversite hastanesinde ameliyathane kadrosunda çalışıyorum, ameliyathanede kullanılan malzemeleri hazırlıyoruz (ön hazırlık gibi) hasta ile falan işim olmuyor yani
Ya benim sorum şu ben üniversite mezunuyum ama atanamadım,2 senedir de bu hastanede 4/d işçi kadrosu olarak geçiyor orada çalışıyorum.
Maaşım hemşire ile aynı hiçbir sorun yok o konuda (evim, arabam vs var)
Ama memuriyet için uğraşıyorum ama ya olmazsa
İLERİDE EVLENECEĞİNİZ KİŞİNİ MAAŞI MI ÖNEMLİ YOKSA İŞİMİ?
Bu soru kafama çok takılıyor teşekkür ediyorum.😊
İlerisi için eşinizin işi konusunda ne düşünürsünüz?
Cevapla