Güzel sanatlar için açığa geçmek iyi olur mu?

Arkadaşlar ben üniversitede güzel sanatlar müzik bölümü okumak istiyorum çünkü başka şeyler dışında yapabildiğim en iyi şey bu. Zaten güzel sanatlar ayt değil tyt ile alıyor yani 9 ve 10. sınıf konularıyla. Ben de 12. sınıfı açıktan okusam o sürede hem ucundan tyt çalışsam hem de güzel sanatlar için yetenek sınavına hazırlansam nasıl olur. Zaten tyt puan max 250 yetiyor güzel sanatlar için. O yüzden 12 de açığa geçip yetenek sınavına hazırlanmak istiyorum. sizce doğru bir karar mı?
Güzel sanatlar için açığa geçmek iyi olur mu?
Cevapla