Arkadaşlar konu birax uzun, kusura bakmayın ama işyerinde bu çıkmazdan nasıl çıkabilirim?

İşyerinde 2 yıldır birlikte çalıştığım biri var. Ona işi ben öğrettim. Bölüm mesul müdürü olduğunda da hiçbişey bilmezken ona mesül müdürlük konusunda herşeyi için yardımcı oldum. Fakat şimdi ona genel koordinatörlük yetkisi verdiler ve bu durumu ben kabullenemiyorum. Ben 8 yıldır çalışıyorum ve hiç hastane veya sağlık alanı tecrübem yok. Bunca zaman hep daha önce tecrübeli, yılları bu iş içinde geçmiş insanlar bana yol gösterdi. Hep dedimki bu insandan ne öğrenebilirim, nasıl geliştiririm kendimi? Fakat buna işi ben öğrettim hiçbişey bilmezken ve şimdi gelip bana iş buyuracak ve bana emir verecek, doğrudan olmaza dahi dolaylı olacak. Hatta öyle de olmasa bile bundan sonra ben onun her sözünde bilinçaltında bunu arayacağım. Bu benim zoruma gidiyor. O ise onun mesül müdür olmasını kıskandığımı düşğnüyor eski eleman olarak, dost olsam onu destekleyeceğimi söylüyor. Ya ben daha dün geçti bu tartışma, bugğn öğrendim akşam abisinden ona bu yetkilerin verildiğini. Ki bu bana söylense de kabul etmez, kıza değil yöneticilere isyanı basardım. Sizce ben yanlış mı düşünüyorum? Normal mi bu durum?
Arkadaşlar konu birax uzun, kusura bakmayın ama işyerinde bu çıkmazdan nasıl çıkabilirim?
Cevapla