Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru🥳

Yanii pek beğenemedim mezuniyet için daha sade bir çiçek olsa daha uygun olabilir kaşıkcığım 😌🌸😀 Bu arada hayırlı olsun mezun mu oluyorsun 🤔
Tabii ki 🤩
Rica ederimmm 😀
Cevap
11Cevap
Bence birincisi daha güzel görünüyor :)
1 inci foto da solda bacağında dövmesi olan çiçek ☺️
Üçüncüye bayıldım üçüncü mükemmel ama giyeceğin elbise ne renk uyumlu olursa daha güzel olur darısı başıma😍😍😍tebrik ederim🎊
Beşinci daha güzel gibi
Beşinci
Papatya
Dördüncü çok hoş.
Beşinci
Hiç birini begenmedim
dördüncü
Tamamen elbisene bağlı
5. Inci
3 hoşuma gitti
Hiçbiri
3 veya 4
Orkide
Çiçek dalında güzel
İkinci
4. Güzel.
Lale
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?