"Kapının önüdür şanslısın s@lak mısın millettin kızı 10 yıl çalışıyor. Sen bi de paranı getirip benim elime de vermiyorsun ama vereceksin vermek zorundasın " diyor. Arkamdan sürekli kardeşime "o okumaz ömür boyu böyle sürünür gider" demiş
Geriye 4-5 ayım kalmış. Kurs masraflarımı halletmek için girdim bu işe. İlk maaşımı almadan bu kadın para para diye başımı yedi onlara ayakkabı alışveriş parası vere vere daha kendime kendi paramla doğru düzgün giysi çanta bile alamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aile çok önemli ya :/ üzüldüm adına evlensene :D
18 yaşımdayım daha
sen baya kalmışsın levelde
Nasıl yani
18 levelde kalmışsın diyıom
anneni ekonomist yapmak lazım
Zaten annem gibiler ülkeyi yönettiğinden bu haldeyiz
kapının önüne mercedes gelecek değil ya
onun yaşı kaç
Onun yaşı 38. Ne yapmam lazım. Sence toplam 6 ay çalışıp işten çıkmak mantıklı değil mi. 6 ay uzun bir süre değil mi zaten. Birikimimi yapıcam bi annem rahat bıraksa. Ameliyat olmam gerek mesela olma diyor ameliyat boştur diyor
bulaşık makinesi alacağız diyor çok gerekliymiş. İlk ay bayağı para harcadım eve ama o kadın beni zor zamanımda bi kere bile destek olmadı iş konusunda
canem önce başla
6 ay geçsn
sonrası Allah kerim..
Zaten kurslarım var ve belki üni sınavına hazırlanacağım. A101 zor bi iş. Sadece kasiyerlik yapmıyorsun ma. l taşıyorsun yer siliyorsun her şeyi yapıyorsun
zor denemez
Amin hayıslısı bakalım ya
niyetini once sadeleştir
Sadelik derken
Anlamadım da. Zor bi iş valla bir kıza göre çok zor her hafta 3 kez patates soğan çuvallaarı taşıyıp hamallık yapıyorsun. Günde 500 tane müşteri geçirip onların çilesi ile uğraşıyorsun her biri ayrı kafada
klimalı yerdesin
Klima çalışmıyor😅
çalışır meeak etme
büyük markettr
korkma..
Ben biliyorum ya benden daha iyi mi bileceksin 😅 müşteriler bile içerisi çok sıcak klima niye çalışmıyor diyor. Klimamız değil tek dolaplarda bozuk hep ürünler tarihi geçmeden bozuluyor. Çokta büyük bi a101 değil
neden engelledn ki
orada ağzımı açtırmadn ki
neden bikmiyorumki
az bakk
Calismadan nasil paran olacak
Çalışınca da olmuyor ailem paramı istiyor hepsini. Açıklamayı okursanız daha iyi anlarsınız beni. 6 ay çalışıp sonra çıkar dinlenirim kurs masraflarıma yatırım yapıyorum onlarla ilgilenirim. Tekrar çalışmam gerekirse zaten çalışıcam ama başka işte.
18im daha bi de
Ama masrafinda vardir yemek icmen
Tek o değil. Kurs masraflarım var bi sürü. Ve üni sınavına hazırlanacağım. Bana ömür boyu çalış diyor her gün ya deliriyorum her gün psikolojiöi bozarak uyumama neden oluyor. İlk yıl onun yüzünden kazanamadım zaten
Hmmm yani okumani istemiyorlar
Evet eve para getirmemi istiyor ama benim hedeflerim var. Haklı değil miyim kendi kararlarımda
Cok haklisin ama ailen sana baski yapiyor
Kizkardesim de okulu birakti
Evet onların baskısına rağmen 6 ay çalışıp çıkacağım işten. Sence iyi mi yaparım
Demekki okuyamazsin
Ben okulu bırakmadımki geçen yıl mezun oldum liseden sadece henüz üniversiteye gitmedim
Ama devam edersin
Neye. İşe sanmıyorum zor iş çok zor
Evlenip kurtulsan
18im daha. Evlilik kurtuluş değil.
Eminmisin