Annem hem böyle diyor hemde getir tüm paranı elime ver diyor. Kendisi ben üni sınavı dönemindeyken elinde imkan olmasına rağmen bana test parası için 40 takla attırır ağlatınca anca verirdi
Resim konusunda yeteneğim var onu geliştirmek ve ilerletmek için masraflarımı karşılama amacıyla markette çalışıyorum. Çok zor bi iş. Biri senden 1 tık üstünse (!) İnsan yerine konmuyorsun.
Üni oku falan diyenler olacak o konulara hiç girmek bile istemiyorum o konuyu kapattım ben bana uygun değil asla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yeteneğin varsa bir miktar para biriktir ve bir kursa yazıl aynı zamanda online olarakta artık her türlü eğitime erişim şansımız var bunları değerlendir. Sanat için önemli olan üniversitede değil portfolyo bunu oluşturmaya bak. Annenin sözünden çıkma ne zaman ekonomik olarak kendi özgürlüğünü eline alabileceğine emin olursun o zaman istediğin gibi herkesi hayatından çıkartıp önüne bakabilirsin
Annem iyiliğimi düşünmüyor neden onu dinleyeyim bana sürekli koca bulana kadar çalışan akraba kızlarından örnek veriyor. Kurslara yatırım yaparak ilerliyorum
Evet maalesef anne babalar bazen kendi bildikleri doğrulardan gidilmesini istiyor ve bunun dışına çıkmak onlar için yanlış ve uygunsuz olabiliyor ama ona bu yüzden kızma sonuçta senin annen ve büyük ihtimalle o da bu düzenle hayatını yaşamış hep. Dinliyor gibi yap işte en azından huzursuzluk çıkmaması için böylelikle sen kendi istediğin şeyi yapmak için kendine güvenli bir alan oluşturabilirsin. bir şeyi başardığın zaman dönüp bak ben bunu bunu yaptım demekki benim yolumdan yapıldığında da başarılı olunabiliyor diyebilirsin
Aynı kaderi yaşıyoruz işte ama sakın paranı verme yıllarca çalışırsın isteksiz hevessiz hergün. Başlama derim eğer başlıyacaksanda para verme yılların o sevmediğin işlerde geçer bakarsın para bile toplayamamıssın
2. Ayım olacak işe başlayalı ama eline parayı sadece ona borcum olarak verdim. Sürekli seni işe sokarken bilmem ne kadar harcadım bin tl gitti diyip başımı yediği için verdim. 2. Ayımda öyle olmayacak. Anneme hiç güvenmiyorum paramı emanet bile etmem
Knk yanlış anlama ama annen senin geleceğine önem verseydi a101 köşelerine zorla sokmazdı sakın para verme madem okumayacaksın o para senin geleceğin çünkü paran olmadan hiçbişey yapamazsın
Sen adamın dibisin var ya beni bi tek sen anlarsın. Öncede sordum soruyu işsiz adamın biri annen haklı demiş. Bi kadın dalga geçmiş birisi başka konuşuyor. Sinirim zirve oldu resmen. Dediğini yapıcam haklısın. İnşallah kurtulcaz bu zor durumlardan
Knk yaşayan başkasının halinden anlar 2 senedir vermiyorum annen ya da anneler diye hep haklı değiller
Benimkilerde öyle ya oku ya da çalış eve para getir diyorlar
Demiyorlarki ne yapmak istiyorsun ya da planın ne
Valla erkekler daha rahat sanıyordum. Toplum Kızları okumayınca evlenecek konumunda gördükleri için. Ama aynı hatta belki senin durum benden de zordur belki erkek olduğun için. Benim bi de ablam var annemin kopyası. 2 tane kaynanam var gibi hissettiriyorlar öyle bi baskı
Aynısı gerçekten aynısı ya
Sorma knk ben mezuna kalmıştım her eve gelene evdeki herkes beni gösterip bu okumuyor çalışsın yok evlenip gitsin artık vs diyolarda valla evlenecek birini bulsaydım bunalmaktan harbi evlenip gidecektim en azından 1 kişiyi çekerim akrabalarında çoğu evdekilerini haklı buluyorlar sınav senemde ise 1 kuruş kitap parası vermediler. Valla bu sene artık su Bilimleri gelse gidip okuyacam yeterki az kafam sakin olsun
Bu arada paranın hepsini verme bence illa vereceksen Bi kısmını ver çünkü ilerde yıllarca çalışırsın ailenden çalıştıklarını istersin nerden yedin kimin evinde kalıyordun derler
Çok şaşırdım gerçekten kader ortağıymışız. Bende mezuna kalmıştım bu yıl. 200 tl istedim verene kadar 40 takla attırıyordu. Ağlatınca anca veriyordu yok diyordu ama bi halıya gözü kapalı 400 lira falan veriyordu. Şimdi de benden para istiyor. Sen bu evde yaşamıyo musun vermiceksen o zaman çık git bu evden diyor. Bu ay çok verdim gibi 2 bin falan. 2. Ayımda vermemeye çalışacağım. Versem bile çok çok az. Benim masrafım çok maalesef. Keşke ilk beni düşünse. Sanki ömür boyu bu işte çalışacakmışım gibi sen bana parayı ver ev için harca ilk, sonra kendi masrafını her türlü çıkarırsın diyip deliye döndürüyor beni.
Knk bak şimdi eğer senin geleceğin için senin paranı topluyorsa ver ama kendisi için harcama yapmak için veriyorsan verme. Zamanla alıştırırsın ve onlar için gelir kaynağı olursun. Şimdi gençsin ilerde önünde evlilik var kariyer hayatında olacak belki eğer bunlara para toplayamayacaksan heleki bu ekonomide ortada kalırsın. Bu arada bana özelden instagramını atarmısın çok merak ettim seni
Evet haklısın dediğini yapacağım. Ben kendim için biriktirmesi adına para vermeyi de düşünmüyorum. Güvenmiyorum lazımdı harcadık falan der benden habersiz. Bu arada Instagram hesabım yok şu anlık. En azından bi sürelik kafa dinlemek adına
Ne yapmayı planlıyorsun kuzucum
Yeteneğimi ilerletmek. Kurslarımla
Resim çizmek bi yere kadar
Yeteneğini kullanman da gerekecek. Bunu nasıl yapacaksın. Üniversite okumayacaksan bunları sorgulaman ve belli bir alan seçmen ve bu alanın da aranan iş açığı olan bir alan olması gerek. Örnek veriyorum grafik tasarım moda tasarım gibi. Seni anlıyorum, okumak istemiyor olabilirsin ama özel sektörün ne kolay seni yorduğunu a 101 de anlamışsındır. Sana tavsiyem istediğin şeyde net ol kuzucum. Çünkü ne evlilik ne özel sektör seni kurtarmaz. Hedeflerini iyi belirle. Hatta bugün güzel bir araştır derim.
Benim hedeflerim net zaten. Kafamda bi karışıklık yok. Sadece annemin baskısı beni boğuyor. Sürekli para istiyor benden. Hiç sen ne edicen ilerde hedeflerin ne derdi yok.
Basit olarak çizim yapmaktan bahsetmiyorum. Zaten doğuştan bildim bileli bi yeteneğim var bu konuda. Kurslarla da destekliyorum. Tek aldığım kursta bu değil