Arkadaşlar ikinci kez üniversite okuduğumuzda staj yapmamız gerekir mi?

Ben hem çalışıp hem okumayı düşünüyorum tekrar staj yapmam gerekirse çok saçma bir durum olmaz mı?

Arkadaşlar ikinci kez üniversite okuduğumuzda staj yapmamız gerekir mi?
Cevapla