Yani onu biliyorum da bu yüzden 700 binden fazla 12. sınıf öğrencisi sınava girecekmiş. Ben sınavıma çalışıyorum ama 4 milyonu geçeceği için bir korku sardı beni ama derslerimi çalışıyorum iyi bir şekilde hazırlanıyorum. Sence bu sınav başvurusunda yoğunluklar beni etkiler mi?
4+4+4 sistemine ilk geçildiğinde okula başlama yaşı düşmüştü o yüzden öğrenci sayısında artış oldu ama dediğim gibi bu sene keyfi giren de çok çünkü AYT'nin zor konuları yoktu yani dengeler ve kişi sayısı çok değişmez. Çalışkan bir öğrenci için de kişi sayısı çok önemli olmamalı çünkü çoğunluk zaten rakip değil, sizin rakibiniz sizi geçebilecek insanlar olmalı her gireni rakip olarak görmezseniz kişi sayısı önemsizleşir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bu sene AYT konularının kaldırılması ile şansını denemek için öylesine giren aday sayısının fazla olduğunu düşünüyorum seneye azalacaktır.
4+4 sistemi falan var diyorlar o durum ne oluyor tam olarak?
2013 yılında lise okumak zorunlu hâle geldi 4+4+4 sistemi bu oluyor.
Yani onu biliyorum da bu yüzden 700 binden fazla 12. sınıf öğrencisi sınava girecekmiş. Ben sınavıma çalışıyorum ama 4 milyonu geçeceği için bir korku sardı beni ama derslerimi çalışıyorum iyi bir şekilde hazırlanıyorum. Sence bu sınav başvurusunda yoğunluklar beni etkiler mi?
4+4+4 sistemine ilk geçildiğinde okula başlama yaşı düşmüştü o yüzden öğrenci sayısında artış oldu ama dediğim gibi bu sene keyfi giren de çok çünkü AYT'nin zor konuları yoktu yani dengeler ve kişi sayısı çok değişmez. Çalışkan bir öğrenci için de kişi sayısı çok önemli olmamalı çünkü çoğunluk zaten rakip değil, sizin rakibiniz sizi geçebilecek insanlar olmalı her gireni rakip olarak görmezseniz kişi sayısı önemsizleşir.
Daha az olur bence
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!