22 yaşında üniversite 1. Sınıf okuyor olsanız DGS yapmayı düşünür müsünüz yoksa mezun olup işinizi almaya mı bakarsınız?

Dgs yaparsam 2 veya 4 yıl daha okuyacağım yani mezun olduğumda min. 25, maks. 27 yaşında olacağım

22 yaşında üniversite 1. Sınıf okuyor olsanız DGS yapmayı düşünür müsünüz yoksa mezun olup işinizi almaya mı bakarsınız?
Cevapla