Erkek arkadaşım bilgisayar mühendisi ve su an iyi bir yerde çalışıyor. Birkaç sene sonra yurt dışı na gitmeyi düşünüyo sizce olabilir mi inşallah gider ya. Kendini geliştiren biri.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bilgisayar mühendisliğini beğeniyor musunuz, kazanç getirisinin fazla olduğunu düşünüyor musunuz?
Bilgisayar mühendisliği alanında iyiydi, ki hocası dedi burada kal beraber tez yayınlayalım. Şu an çalıştıgi şirket efsane bir yer. Teşekkür ederim yorumunuz için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet beğeniyorum
İyi bir üniversite okunduysa iyidir.
Üniversite den ziyade kendine ne kattığı önemli diye düşünüyorum.
Orta ve kötü üniversiteler için öyle ancak ODTÜ İTÜ seviyesi çok çok başkadır.
Bursa kazandı, sonrasında Sakarya ya geçiş yaptı
Fena değil
Bilgisayar mühendisliği alanında iyiydi, ki hocası dedi burada kal beraber tez yayınlayalım. Şu an çalıştıgi şirket efsane bir yer. Teşekkür ederim yorumunuz için
Rica ederim
Ben beğenmiyorum tıp daha garanti 😊
Maaş olarak donanım olarak yurt dışı olarak bakcak olursak tıp sınıfta kalır biraz daha detaylı araştır bence :)
Benim amacım yurt dışı olmadigi için benim için sorun değil 😊