Aile büfesinde günde 6 saat çalışıyorum saatlik 15 tl alıyorum. Hakkım bu mu?

Aile büfesinde çalışıyorum saatlik 15 alıyorum günde 6 saat çalışıyorum büfedeki her şeyi ben yapıyorum temizlik kasiyerlik ürün yerleştirme fiyat değiştirme küçük bi büfe evet ama yine de hakkımın saatlik 15 olduğunu düşünmüyorum hele ki bu devirde maaşımı kendim kasadan alıyorum 5 kuruş geçirmişliğim yok geçirmem de büfeden birşeyler alıyorum onların parasını koymak içimden gelmiyor onlar hakkımı vermezse bende bunların parasını koymam diyorum yanlış mı düşünüyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Kendi büfemiz değil başkasının aile büfesi
Aile büfesinde günde 6 saat çalışıyorum saatlik 15 tl alıyorum. Hakkım bu mu?
Cevapla