Tasarım yaparken çok kaygıya ve paniğe kapılıyorum, bu normal midir?

Mücevher tasarımı okuyorum ve okulun eğitimi bana çok çarpık geliyor formlar bilmeden desenler bilmeden yani öğretmeden tasarım yapın diyorlar ve diyorlar ki çok farkli olsun sandalyeden esinlenin demişti birisi yani bu farklı olun kaygısı bence biraz yol alan tasarımcılarca olmalı ben daha doğru düzgün tasarımı oluşturan temel bileşenlere hakim olmadan nasıl vavv denilcek bir ürün çıkartayım. Diyorum sorun bende ama sınıfın neredeyse hepsi aynı kimse farklı tasarım yapmayı bilmiyor çünkü öğretmiyorlar ama öğretmediklerini kabul de etmiyorlar pinterestten tasarımlar bulup çizin diye ödev veriyorlardı hani tuvalin karşısinda nasıl çizilir neye dikkat edilir açısı duruşu falan hiç bisey yok bomboş bir iki sene geçti lisans programı inşallah stajda güzel şeyler öğrenirim :(

Tasarım yaparken çok kaygıya ve paniğe kapılıyorum, bu normal midir?
Cevapla