Bu yapılanlar sizce bir saygısızlık mıdır? Ben mi abartıyorum yoksa?

İşyerinde eskiden samimi olduğum biriyle aramız bozuldu. Otobüste selam vermiyor, konuşurken telefonda geziniyor ve yüzüme bakmıyor. İşyerinde sohpet ederken o bir anda başkasına alakasız bişey soruyor. Ona bişey söylediğimde duymazlıktan geliyor. Sizce bunlar saygısızlık mıdır? Yoksa ben mi yanılıyorum? Ne yapmaya çalışıyordur? Yardım
Bu yapılanlar sizce bir saygısızlık mıdır? Ben mi abartıyorum yoksa?
Cevapla