İzmir'in işlek mekanlarında şarkı söylesem ayıp mı olur, müzik yapımcılarının beni keşfetme ihtimali olabilir mi?

Maddi durumumuz kötü değil. İzmir'de okuyorum, ayrıca sesim çok güzel; ama bu birçok kişi tarafından çok bilinmiyor. Belki birileri beni keşfeder de bir yerlere giderim ümidiyle İzmir'in işlek meydanlarında ( Konak Meydanı, metro istasyonları vb. ) şarkı söylesem ayıp mı olur? Ayrıca bu şekilde birilerinin beni keşfetme ihtimali olabilir mi?

İzmir'in işlek mekanlarında şarkı söylesem ayıp mı olur, müzik yapımcılarının beni keşfetme ihtimali olabilir mi?
Cevapla