Ben tavsiye etmem. Çok sınırlı üniversite dışında avantajını kaybetmiş bir bölüm. Çok fazla mezunu var. İş bulması zor, bulunca iyi paralar kazanmak zor. İdealist değilsen seni zorlar. Onun yerine benzer eğitimler göreceğin biyomühendislik veya benzeri mühendislikler yazabilirsin. En azından mühendis olduğun için mühendislik eğitimini bir çok yönde kullanabilirsiniz.
Yurtdışına gidebilecek kadar iyi olabilirim bölümde diyorsan oku. Türkiyede iş bulması biraz zor. Sinava 3 ay kala ailem tarafından zorla işe gönderildim. İşim güzel memurum ama Moleküler Biyolog olmak benim çocukluktan beri hayalim. şu an 4 yıl boyunca yerimden kipirdayamam. Yani benim için hayal oldu. Ay bak şu an yazarken ağladim. Cunku çok istiyordum bu bölümü okumayı. Hala biyoloji ile alakalı bir sürü kitabım var, mikroskop da alicam. Umarim siz hayalinizi gerçekleştirmişsinizdir...