Okumak istediğim bölümü ailem puanı düşük diye beğenmiyor. Ne yapmalıyım?

Sürekli kazanacağın da gıytırık bi üniversite onu da kazanabilecen mi falan diolar ağızlarına kürekle vurasım gelio napmak lazım

Okumak istediğim bölümü ailem puanı düşük diye beğenmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla