Bir buçuk ay önce bir gün çalışıp bıraktığım otelden paramı alamadım sizce yazmalı mıyım?

Yaklaşık 1 buçuk ay önce otelde ise başladım SGK girişi her şey başladı ama onların çalıştığı bankaya daha hesap açmamıştım neyse bir gün çalışıp bıraktım hatta müdür sinirlendi bir sürü şey yazdı falan ve bir günlük ücreti mi atmadılar sizce yazmalı mıyım ama onların çalıştığı bankaya ait hesabım yok
Bir buçuk ay önce bir gün çalışıp bıraktığım otelden paramı alamadım sizce yazmalı mıyım?
Cevapla