İşe otobüsle gidip gelmektense çalışmak istemiyorum. Sizce haksız mıyım?

Şimdiye kadar hep otobüsle gidip geldim otobüse binmek istemiyorum zaten bunalıyorum kalabalık oluyor nefret ediyorum. Hayatım kararmış durumda bu durumdan dolayı işe gitmek istemiyorum işten ayrıldım hala çalışmıyorum ama her gün otobüs bekle tıklım tıklım gelsin sonra işe git.. Tırnaklarımı yaptırıyorum süsleniyorum ama bindiğim yer otobüs küçümsemekten dolayı söylemiyorum ama bıktım bu durumdan. Güzel bir kızım bu hayatı hak ettiğimi düşünmüyorum kendimi otobüste görünce üzülüyorum sizce haksız mıyım?

İşe otobüsle gidip gelmektense çalışmak istemiyorum. Sizce haksız mıyım?
Cevapla