Ulaşım sorunu yüzünden çalışmak istememek kötü bir şey mi?

23 yaşındayım ailemle yaşıyorum. Köyde yaşadığımız için merkeze ulaşım uzak ve zor oluyor birde işe girsem sabahın köründe çıkıp karanlıkta gelmem gerekicek ve aldığım paranın ve zamanın yarısını yola vermek zorunda kalıcam. o yüzden işe girmiyorum. Köyde yevmiyeli işlere gidiyorum bazen. Onun dışında da atama bekliyorum. Yarım dönemde ünim kaldı. Bana sürekli işe gir diye baskılar geliyor. Anne babamda ulaşımın sorun olduğunu bildikleri için ses etmiyorlar.

Ulaşım sorunu yüzünden çalışmak istememek kötü bir şey mi?
Cevapla