23 yaşındayım ailemle yaşıyorum. Köyde yaşadığımız için merkeze ulaşım uzak ve zor oluyor birde işe girsem sabahın köründe çıkıp karanlıkta gelmem gerekicek ve aldığım paranın ve zamanın yarısını yola vermek zorunda kalıcam. o yüzden işe girmiyorum. Köyde yevmiyeli işlere gidiyorum bazen. Onun dışında da atama bekliyorum. Yarım dönemde ünim kaldı. Bana sürekli işe gir diye baskılar geliyor. Anne babamda ulaşımın sorun olduğunu bildikleri için ses etmiyorlar.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılŞimdi zaten elinizde bir mesleğiniz var ve atama bekleyen kişilerden birisiniz. Atama sürecinde gidip kişilere hadi hadi diyecek değilsiniz sonuçta her şeyin bir vakti zamanı, hayırlı anı ve nasip denen süreçtir bu durum. Çevrenizdeki insanların yorumlarını, eleştirilerini, size karşı farklı yönde yaklaşım düşüncelerini bunları rica ediyorum siz kenara atmaya bakın. Çevrenizin konuşmalarına dikkat ederseniz, siz kendi şahsi hayatınızda da olumsuz hissiyat ile psikolojik açıdan yorulmuş olduğunuzu görürsünüz.
İnsanlar konuşsun. İşe girecek, atama bekleyen kişi sizsiniz onlar sizin iş vereniniz değil sadece konuştukları ile o an kalırlar. Aileniz bu konuda ses etmeme sebebi zaten detaylarda bahsettiğiniz konu üzerine bildikleri için, tamamen hayatınızı sizin yönetmeniz, hareket etmeniz konusunda bir şey demiyorlar. Yapacak bir şey yok imkanlar şu an yevmiye işinde. Siz sonuçta elinizden geleni yapıyorsunuz, ortada bir emek her şekilde var. İşiniz gereği beklemekte zorundasınız. Bekleme dışında boş durmayıp, yevmiye olarak bir nebze olsun çalışmak, katkı sağlamak ya da ihtiyaçlarınızı karşılamak için çaba gösteriyorsunuz. Şu an için yaptığınızın hiç bir kötü yanı yoktur..10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKışı var yazı var karlı havaları var , yağmuru var bu baskı da neyin nesi işkenceden başka bir şey değil ama aileler falan böyle düşüncesiz baskı yapabiliyor bazen mesela kendi şehrimde üniversite kazandım ona rağmen okulum uzak kalıyor iki aktarma yapmak zorunda kalıyordum ve günde bir buçuk saatte yolum vardı ona rağmen başlarda yurda vermek istemediler git gel yap dediler her şeye rağmen yurda yerlestim yol bakımından rahat ettim çekilmez vallaha her gün o yollar bir de senin evin köyde
00 Yorumla
+1 yılBence mantıklı düşünüyorsun ben sana şöyle söyleyeyim bundan 9 yıl önce ben de çalışıyordum Türk Telekom çağrı merkezinde ama bedensel engelli olduğum için servisi kaldırıldı ve ayrılmak zorunda kaldım, taksiyle gidip gelseydim maaşını nereden baksan yarısını taksiyi yatırmak zorunda kalacaktım dolayısıyla mecburen ayrılmak zorundaydım
00 Yorumla
- Eğitim & Kariyer konusunda 9,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence haklısınız yani bunun kışı da var sonuçta ve çalışacağınız işte veriminizin düşmesi veya artması da buna bağlı olarak değişebilecek bir şey. O yüzden ben hak veriyorum size yani haksız olduğunuz konu değil bu. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
49
Cevap
83Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kötü bir şey değil
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 966 cevap paylaştı.
+1 yılElalem her şeyi konuşur onu geç. Çalışmadığın zamanlarda evde boş durmayıp yevmiyeye gitmen bile azimli bir insan olduğunu gösterir. Önemli olan para kazanmak değil mi, kazanıyorsun işte bir şekilde. Maaşının ve zamanının yarısını yollara dökmeye ne gerek var.
Bunu sadece sen ilerde istersen yapabilirsin. Kendi mesleğini yapmak istersin ailenin de desteğiyle ufak bir ev kiralarsın olur biter.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKime ne ağzı olan konuşuyor aynısını bana da demiştiler gir nolcak bak filancanın kızı gidiyor yahu bana ne filancadan ben kendime bakarım inanki bak bir iş buldum şartları harikaydı ama gece işiydi ulaşım sıkıntısı vardı ben gece 23de gidicem sabah 4 gibi eve dönüş eee aracım yok, servis yok, otobüs yok İstanbul olunca tamam herkes sokakta ama korkuyorum yani canımı yolda bulmadım.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 786 cevap paylaştı.
+1 yılSürekli ve düzenli bir iş bulursan kiraya çıkabilirsin. 23 yaşındasın sonuçta nereye kadar aile yanında çalışmadan duracaksin ki. Atamaya güvenmek de olaz 5 sene gelmese 5 sene çalışmadan mi duracaksin.
01 Yorumla
Soran+1 yılKiralar 4 ten başlıyor asgeri ücretle zor olmaz mı
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnen ve baban sana neden baskı yapıyor aynı şeyi babam da bana yapardı yıllar öncesinde evim arabam herşeyimin olmasına rağmen evim ayrı yolum ayrı senden bir beklentim yok üstüne de para veriyorum 1 ayda kazandığım parayı 1 sene de yiyemiyorum bile çalış Allah çalış bıktım bende aynı durumdan ama kız çocuğu olaraktan sana baskı yapamazlar baban çakışmıyor mu kendisi
00 YorumlaDaha çok zarar verecek bir iş ise yapma toplumun baskısını da önemsememeni tavsiye ederim aynı şeyleri bende yaşıyorum zaman zaman ama ailem destek verdiği için diğerlerinin düşüncelerini önemsemiyorum.
00 Yorumla
+1 yılİşine çok uzaksa eğer evet sadece işkence olur zaten işine kendini de veremezsin. Yakın eyrlerden iş bulmanı öneririm. Ama iş hayatına ilk atılışınsa eğer belki tatmak için bir süre katlanabilirsin ama kalıcı olamaz.
00 Yorumla
+1 yılKötü bir şey değil aksine mantıklı yani şehirde herhangi bir işe girsen hergün bu yol çekilmez. İş hayatının üzerine böyle sıkıntılar yaşamak seni daha çok mutsuz eder bence şu an için yapacak bir şey yok gibi görünüyor atanasaya kadar..
00 YorumlaEn çok gürültü boş tenekeden çıkar. Sen insanların düşünmeden konuştuğuna bakma. Köyde oturup şehirde calisilmaz herşeyi geç kişi var yazı var günün yarısı yollarda geçecek. Senin mevcut stratejin çok mantıklı. Kolay gelsin
00 YorumlaDeğerlendirmesini bilene zor görünen bir çok şey insanı olgunlaştırır. Mesela pozitif yönden bakarsan işe giderken çok zamanın olacak ve sen bu süreci kendini geliştirmeyle harcayacabilirsin. Üniversite yıllarımda 3 saat gidiş 3 saat dönüş gibi bir zaman harcıyordum ve bu gidiş gelişler esnasında bir çok kitap okudum. En önemlisi podcast'ler dinledim ve İngilizce seviyemi ileri düzeye getirdim. Tamamen senin elinde.. Belki zaman kaybı belki kazanç
00 Yorumla
+1 yılNe kadar uzak?
Mesleğiniz ne?
İşe girmeniz cv açısından size bir şey katacak mı?
23 genç bir yaş. Aşırı uzak değilse ve iş tecrübesi size olumlu yansıyacaksa bir daha düşünülmeli.00 YorumlaUlaşım sorunu en çok İstanbul'da ve çalışma hayatının yarısı kadar bir zaman yola harcayan insanlar var. Çoğu mutsuz eminim. Mutsuz bir çalışma ortamında da başarı yakalamak zor. Şu insanların baskıları ve yargıları son bulsun artık. İnsanlar sevdikleri şeyleri yapsınlar!!
00 Yorumla
+1 yılTamam sen de yarım dönem üniversiteni bitir ondan sonra bak bakalım ama yani şöyle söyleyeyim ben oradan durduğun için lokasyondan dolayı o ulaşım sorunu her zaman bir sorun olacaktır
00 Yorumla
+1 yılAnne baban sorun etmiyosa diğer konuşan herkese halt etmek düşer. Ya ne kadar çok seviyo bu insanlar herşeye burnunu sokmayı? Çalışmadan onlara ne? Çalışsan sanki maaşını onlara vericen ya 🙄
05 Yorumla- +1 yıl
En gıcık olduğum insan tipleri
- +1 yıl
Bi dönem çalışmadığım Bi zaman oldu. En uzak akrabadan bile niye çalışmıyo diyen oldu. Çalışmaktan yoruldum Bi süre baba parası yiyorum dedim. Bi daha bişe diyemediler. Bunları uslübunca terslemedikçe yapmaya devam ediyorlar. Ben bunun savaşını çok verdim. Anne babam biraz takıntılıydı insanlar ne der konusunda. Benim pervasızlığımı, umursamazlığımı gördükçe, ben ısrarla konuşan olunca Bi tarafı yiyen arasın ya da gelsin bana söylesin öyle diyin dedikçe onlarda vazgeçti artık. Şimdi kim bişe dese ne bileyim ben gidin ona sorun diyolar 😂
- +1 yıl
Iyi yapmışsın senin gibi olmak lazım😂
- +1 yıl
Bisey sorabilir miyim özelden
- +1 yıl
Tabi sorabilirsin 😊
Gerçekten kimsenin halinden kimse anlamıyor. Gençlerin nelerle mücadele ettiğini hiç umursamıyorlar. Sana tavsiyem köyden senin gibi düşünen birkaç kişiyi bulup şehirde eve çık
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa tam olarak aynı sorunu yaşıyorum ya.. okuyorum tek fark o yani onun dışında köyden gidip gelmek sıkıntı saatleri sıkıntı erken kalksan bile otobüs gelmiyo bazen köyde olduğum için çarşıda olsam girerdim biyere ama mecbur
09 Yorumla- +1 yıl
Şehir
Soran+1 yılEvet ya ulaşım sorun gerçekten bazen dolu oluyor almıyor yağmur çamur tamamen rezillik
- +1 yıl
Evlenelim gitsin 😊
Cevap sahibi+1 yılEvet köyün dezavantajları maalesef ki 😕
- +1 yıl
Takıp Edip istek atarmisin
Cevap sahibi+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılArkadaşın amaç ne anlamıyorum snsj
Eğitim & Kariyer konusunda 317 cevap paylaştı. gencsın biraz sıkıntı cekeiblirsin bence tecrübe olarak bak bence. ben olsam 1 sene giderdim. para tatlı gelir hem
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 697 cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı düşünüyorsun.
Ailen sesini çıkartmıyorsa milleti duyma. O eziyeti sen çekeceksin onlar değil.00 Yorumla
+1 yılAlisirsin zorluklarla mucadele etmeyide õgrenmek gerekio biyerden sonra genede sen bilirsin üzuldum umarim hersey gõnlunce olur cnm🌼
00 YorumlaÇalışmak = Hayatı kolaylaştırmak. Amacı taşır bence. Hayatın için çalışırsın çalışmak için değil. Haklısın
01 Yorumla
+1 yılHiç çalışmıyor değilsin ufak tefek de olsa çalışıyorsun atamada bekliyormussun. Aileyi bazen çok da duymamak lazim
00 Yorumla
+1 yılEn dogru kararı vermişin atanana kadar en azından harclını cıkarsan yeter milletin lafına bakma millete bakarsan ooo senın yatacak yerin yok
00 YorumlaHayır değil ama
Eskiden ulaşım çok zordu
İnsanlar nereden nereye gidiyordu
Eskiden şehir bile yokken00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 490 cevap paylaştı.
+1 yılEvet haklisinda zamanla alisikiyor bence senin icin deyisiklik olur ve cevre arkadasliklar baska baska insanlar tanisirsin
00 Yorumla
+1 yılannen baban bir şey demiyorsa boş ver. yaptığın kötü bir şey değil için rahat olsun. mahalle baskısı da olabilir kafana takma
00 Yorumla
+1 yılSorunun büyük zorluk çekmeyi iyi bilirim ancak Zorluk çekmedende kolaylık bulunmuyor umarım en kısa zamanda atanan olursun
00 Yorumla
+1 yılHayır kötü değil bence mantıklı da hem bedenen aşşşırı yorulacaksın hem de kazandığın paradan bir şey anlamayacaksın
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Gördüğüm kızlar Hakkari'den Antalya'ya çalışmaya geliyorlar. 6-7 ay çalışıp dönüyorlar. Bahane gibi geldi seninki
00 YorumlaDeğil.. Hatta sırf bu çalışma olayını modern kölelik gördüğüm için uzun bir süredir çalışmıyorum... Modern köleler çalışsın...
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 332 cevap paylaştı. Sen kendine göre hesap yapmışın bence de doğru yapmışın.
10 Yorumla
+1 yılAnnen baban birsey demiyorsa başkası sana nasıl karışabiliyor
10 YorumlaElalem ne der diye bir şeylere kendinizi mahkûm etmeyin.
O elalem kendi işine baksın.00 Yorumlaşu an bence en güzel iş ekip biçmek onu yapabilirsin
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 344 cevap paylaştı. Kocaman İstanbul'da bile ulaşım yüzünden çok güzel işleri kaçırdığım oldu.
00 Yorumla
+1 yılYa dedıgıne gore ben olsam üşenirim ama bı sure sonra mecburen alısıyosun
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılHayır tabi ki neden kötü olsun. Ulaşıma ters geldi diye fıstık gibi işi kaçırmak zorunda kaldım.
01 Yorumla- +1 yıl
İş konusunda kaderimiz aynıymış. KPSS'ye girecek misin benim gibi?
+1 yılYakına taşınmayı niye düşünmüyorsun ki yol parası yerine
00 Yorumla
+1 yılSende haklısın keyif yapmak varken neden çile cekesin ki birde en mantıklısı zengin Koca bulmak
00 Yorumla
+1 yılEğer ihtiyacın yoksa gerek yok. Atamayı bekle. Ya da atanmak için çalış
00 Yorumla
+1 yılHerşeyi var sıcağı terlemesi kar i kış i yağmur u soğuk u bende bazen böyle dusunuyorum
00 YorumlaBence de ulaşımı karşılayan varsa veya servis ayarlayan varsa gidersin hamallık yapmaya gerek yok
00 YorumlaPara sıkıntısı çekmiyorsanız üç kuruş için bu kadar kendini zorlamak mantıksız
00 Yorumla
+1 yılhaklisin zamaninin cogu tehlikeli yolda gitmektenze az kazanir guven de olurum
00 Yorumla
+1 yılZamaninda ulaşım yuzunden ben de çalışmadım atanmıştım şimdi hala işsizim iş bulamıyorum
00 Yorumlacalismaman daha mantikli bence de ya ya da uni okudugun yerde calis
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAlsınlar sana bir otomobil iş görür yaylana yaylana git gel
00 Yorumla
+1 yılHayır kötü bişey değil üstelik daha dönemimiz tamamen bitmiş değil , sınavların olacak illa ki , söylentileri duyma boş ver çünkü gerçekten ağzı olan herkes konuşmuyor mu , inşallah çalışan herkessss atanırrr 🙏🙏
00 YorumlaUlaşım sorunu var ise gitmeye degmez mantıklı düşünüyorsun
#Hükümdar00 Yorumla
+1 yılBu kadar tembel olma. Ulaşım bir sıkıntıyse ehliyeti al, motor veya araba al. Çalış, annene ve babana bu kadar yük olma. Kendi paranı kazan, geleceğin için birliktir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOkuyorsan bir mesleğin olacak inşAllah. Ailenle yasiyormussun ablanlara b•k yemek düşer
00 Yorumla
+1 yılAilenle oturdugun ev kira mi eğer ev sahibiyseniz şu an oturduğunuz evi kiraya verip kira geliri ile işine yakın biyerden ev tutulabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılUmarım isteklerin olur şartlarına göre çalışmanın bir anlami yok
00 Yorumla
+1 yılBence haklısın ulaşım çok sıkıntı oluyor eğer 1 saat geçiyorsa bisüre sonra insan kendine kızıyor
00 Yorumla
+1 yılhayır değil ama paran varsa merkezi bi yerde eve çık derim ben
00 YorumlaMerkezden ev tut yola verecegin parayı oraya ver en azından rahat gider gelirsin
00 Yorumla
+1 yılEvden internet üzeri bazı iş yöntemlerini deneyip para kazanmanda mümkün ve çok kolay
00 YorumlaBen o yüzden iş değiştir dim çok öldürüyor isteğini
00 Yorumla
+1 yılYani bu senin elinde olan bişey değil ama eğer mümkünse merkezde ev tutup yaşayabilirsin
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılBence bu çalışmamak için sadece bir bahane
01 Yorumla
Soran+1 yılHer gün 128 km gitmek bahane mi. Wow 🤭😂😂
+1 yılkim baskı yapıyor sana?
015 Yorumla
Soran+1 yılAblamlar
Soran+1 yılHepsi merkeze yakınlar
- +1 yıl
Ablam evli mi? yalnız mı yaşıyor?
Soran+1 yılEvliler hepsi
Soran+1 yılOnlar evlendi evlendikten sonra çalışmaya başladılar
Soran+1 yılEn çok baskı yapanda daha önce hiç çalışmayan
- +1 yıl
ne güzel konuşmak çok kolay işte. sabahın köründe kalk yola düş sonra git çalış akşam eve dönmek için o yolu çek. ne zaman dinlencen ne zaman uyucan. yazarken ben yorumdum. sen anne ve babanla yaşıyorsan ve onlar bu durumun zor oldugunu biliyorlarsa hiç aldırış etme ablalarına. maddi yönden paraya çok ihtiyacın var mı?
Soran+1 yılVar evet babamdan hiç para isteyemiyorum elimdekilerle yetinmeye çalışıyorum. Onun dışında gündelik işlere gidiyorum bağ bahçe işlerine oradan kazandığım paralarla ihtiyaçlarımı alıyorum
- +1 yıl
bu sıkıntın geçici emin ol. atama bekliyormuşsun. o atama gelince hayatını düzene sokacaksın zaten. yani bu şekilde sadece yoruluyorsun. aldığın paranın yol parasına gitmesi kötü hissettirir insana.
Soran+1 yılİnşallah atanırım bakalım. Evet para heba oluyor hiç bi yararlı şeye harcayamıyprum
- +1 yıl
boşuna çalışmış oluyorsun evet. birikim yapamıyorsun vs. ne anladım ben o işten. ne ataması bekliyorsun?
Soran+1 yılTıbbi sekreterlik son bi dönemim kaldı uzadı maalesef.
- +1 yıl
umarım hayal ettiğin hayatı yaşarsın. etrafa takılma. sen nasıl yaşamak istiyorsan ne yapmak istiyorsan öyle yaşa. herkes kendi hayatına baksın öyle milletin hayatını eleştirsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim. Umarım herkes güzel bi hayat yaşar
- +1 yıl
Amiiiin :)
- Devamını Gör (72)
Devamını Gör(117)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer