Yeni araba sürmesini öğreniyorum. Hali ile tecrübem olmadığı için çok yavaş gidiyorum. 1 ve 2. vitesi kullanıyorum sadece?

Bir sorun olur mu ilerde tabi ki tecrübem olunca daha iyi olucam ama henüz öğrenme ve alışma aşamasındayım. 30 km nin üstüne çıkmadım 20 -10 arasında sürüyorum. Arabaya zararı olur mu bunun.

Yeni araba sürmesini öğreniyorum. Hali ile tecrübem olmadığı için çok yavaş gidiyorum. 1 ve 2. vitesi kullanıyorum sadece?
Cevapla