ist üni - yabancı diller bölümü Viyana üni - ing ogretm ve ekonomi Berlin uni -Master - ingilizce Amerikan politikası ve Hollywood sinema (medya kritik) Şu anda international satış müdürü olarak calisiorum
Hayır maalesef biz sadece konsoloslukta kullanabiliyoruz bana uzak birde ikametgah burada ilk oturma yeri olarak görünmesi mi lazımmış Türkiye'de mi öyle bir karışıklık olmuştu bı kere gittjgimde kullandirtmadilar bende şimdi ekstra iş yerinden izin alıp gitmedim o riskten dolayı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Amerika da okumak isterdim yazılım
Guzel tercih
İsviçre veya Amerika'da psikoloji okumayı çok çok isterdim.
Şu an ne okuyorsun
Daha lise sondayım sınava hazırlanıyorum
Alanın nedr?
Eşit ağırlık
Olacak mı bu dene
Umarım olur
Hedef nedşr
Odtü de psikoloji okudum yurtdışında yine psikoloji okurdum
Psikoloji için en güzel yerlerden
Türkiye den gitme şansım var ama Türkiye de yaşamak bana keyif veriyor
Niyeki
Japonya ya da Amerika animasyon tasarim. Şansım %90 artiuo
Gidebilme imknın var mı
Japonya'da, bilgisayar bilimi bölümün okumak isterdim.
Niye japinya
Japonya'yı seviyorum çünkü. güzel eğitim verir.
Gitt8n mi
Şu anlık gitmedim.
Gönül Harvard isterdi ama Viyana üni mezunuyum :)))
Nerede yasiyorsun
Avusturya'da, aynı zamanda ist üni mezunuyum 😅✌️
Süpermiş
Tiskk darısı her isteyenin başına.. isteyin gençler ruyalariniz gerçekleşir 🫶
Subliminal mesaj🙃
Hamgi bölümleri bitirdin
ist üni - yabancı diller bölümü
Viyana üni - ing ogretm ve ekonomi
Berlin uni -Master - ingilizce Amerikan politikası ve Hollywood sinema (medya kritik)
Şu anda international satış müdürü olarak calisiorum
Cok iyiymis.. oy kullandin mi
Hayır maalesef biz sadece konsoloslukta kullanabiliyoruz bana uzak birde ikametgah burada ilk oturma yeri olarak görünmesi mi lazımmış Türkiye'de mi öyle bir karışıklık olmuştu bı kere gittjgimde kullandirtmadilar bende şimdi ekstra iş yerinden izin alıp gitmedim o riskten dolayı
Anladim umarım guzel olur
Yani inşallah kim iyi gelicekse o kazanırz Türkiye'nin bir nevi kaderi belirlenicek... İnşallah ekonomi biraz düzelir insanlar refahlar
Bakicez artik.. heyecanliy8z
İtalya da moda tasarımı güzel olurdu ya da psikoloji
Evet italya sa guzel sanatlar iyidir bence
Hogwarts’ta büyücü olmak isterdim.. Küçüklükten beridir hayalim. 🧙♀️
Hayal dunyasi dasin hala
Gerçekleşmesini istediğin şeyler hayaldir zaten.. Yapabileceğin şeyler değil.
Hayal dünyasında olmak ise bambaşka birseydir... ama yine de güzel.. farklı
İtalya Moda Tasarım
Güzel
:))
İtalyada öoda guzel yani🙃
Amerika da güzel sanatlara gitmek isterdim
Güzelmiş neden Amerika?
Amerikan kültürü bana uyuyor bide Amerikalı insanlar eğlenceli birazcık çılgınlar
Çılgınım diyorsun yani
Yurtdısında msn
Amerikada yapay zeka ve yazılım mühendisliği
var mı gidebilme ihtimlin
Amerikada degil Avrupada var
Şanslısın.. şimdi nerde okuyorsun
Şu an calisiyorum
Ne üzerine
Grafik tasarim
Turkıyrdemi
Evet
Günaydın.. işte msin
Evet isteyim
Yönetici msn
Degilim
İş mi yok istek mi yok?
Iş mi yok derken zaten Şu an bir yerde calisiyorum
Hayır ya buraya takılıyorsun ya yoğun değilsin anlamında🙃
Bugün yogun degilim
Kaç kişisnz
5 kisi
Bizim ofiste
Ofistekilerin dedikodudunu yapmak istermsn,,(sıkılma ın zirvesi?
Dedikodu sevmem ben yapmamda
Ben onları tnımadıgım için dedikodu sayılmaz🙃
Kavc erkek kac kadın?
3 kadin 2 erkek
Kaçı evli kaçı bekar
Sadece 1 kisi evli
Hangi şehir?
İstanbul
Mesj atabilirsin ben atamıyorum
Oxford üniversitesi felsefe bölümü
Güzel.. ideaist misindir
İngiltere de İngiliz Dili ve edebiyatı
Güzelmiş.. şimdi ne okuyorsun
İngiliz Dili v. E terkim
Nereyı terk ettın.. neden?
Aa bıraktın mı bölümü neden
@YalvarBarışalımk ya hikayem uzun anlatmaya değmez🍀❤️
Tekrar okuyacakdan anlatma🙃
Ay bana tavsiyelerde bulunursan sunu yap ya da yapma dersen dinlerim 😅😍
@YalvarBarışalımk şunu yap bunu yapma🤪
Okur muyum bilemem ama isterim çok isterim hayalimdi zaten ((
Allah razı olsun hakan aşmxşalxiaşx
Yas kaç ki
@YalvarBarışalımk ne demek..
Yaş 23 ya arkadaşlar bosverin ah ve kızım diyeceksiniz duyunca sizde bosverin kanatlarım kırık ben o yüzden malefizim ya🍀
Niye kırık
Hikayesini bilmiyor musunuz izleyin derim
Link ver
Ay ben izlediiiiimm ikide bir araya kaynak olıyorum ama sşwlzşwşşsşsşxşxp
@YalvarBarışalımk sorun degil.. sen link at o zmn🙃
Sorun yok))
İsveçte işletme
Şu an peki nerde okuyorsun
Urdun de Arapça okumak isterdim
Niye Ürdün
New york ta tercümanlık
Hangi dil
Almanca ve japonca
Var mı hiç bilgin
İngiltere de falan , dil okumak isterdim.
Şu an ne okuyorsun
Edebiyat öğretmenliği okuyorum
Memnun musun
Pek değil
Neden?
zaten istediğim yerdeyim😎🤙🏻
Neresi orası🙃
odtü fizik
Süper.. kacıncı sınıf
Amerika'da Moleküler Biyoloji Ve Genetik okumak isterdim.
Guzel tercih. su * ne ojuyorsun
Su an
Mezunum ya☹️
Nerden?
Yok mezuna kaldım anlamında 😅
Hee.. dilden mi hazırlanıyorsum
Sayısal
Ne istiyorsun peki
İngiltere'de matematik okumak
Niye matematik
Benim alanım matematik öğretmenliği
Benim de
Harvard'ta hukuk fakültesi fena olmazdı.
Guzel yer
X ülkesinde olmak isterdim ama okumak istemezdim
Stanford'da mühendislik 😅😎
okumak istemem. zaman kaybi.
Amerika
Yapay zeka ve Yazılım Mühendisliği :(
İlk ingiltere astronomi
Kendimi geliştirecek zamana uygun bölümler?
Hollanda wageningen genetik mühendisliği
Mit işletme olabilirdi..
Okumak istemezdim
Hangi ülkeyi bilmemde tıp okumak isterdim
Şu an peki nerde okuyorsun?
Sınava hazirlaniyorum jsjdjsjjd
Olur umarım tıp
Umarimm
Nasil. netler
Daha yeni basliyacagim
11 misin
Hayır mezun oldum
Bu sene sizin icin avantajliydi?
İnşallah seneye gireceğim tıp olmazsa diş :D
Erken taviz verdin🙃
Birine bağlı kalmak olmaz ikiside iyi bölümler
Hedefin yüksek olması güzeldir
Türkiye'de hangi tıp istiyorsun
Akdeniz üniversitesi
Kalitelidir ama baya zorluyorlar
Hacettepe istiyordum ama hem o kadar sıralama yapamam hemde çok zor oldugu kesin. Artık siralamaya göre severim hangisi olursa
Seçerim*
Kocaeli de kaliteli
Marmara da çok iyidir
İç Anadolu bölgesinden sececegim sjdjsjdjsjd
Akdeniz dedin ya🤪🤪🤪
Kaliteli diye shsjjsjd
Kirikkaleyi secersin bu gidisle
Olsun tıp olsun yeterki kdnjxjsjdnd
Özel düşünüyor musun
Devlet gelmezse olabilir
Burssuz?
Bilmiyorum bakalım sonclar ne olur ona göre hareket ederiz
Bu sene nasil gecti
Derken
Ders olarak
İyi diyelim
Kursa gittin mi
Hayır evden hazırlanıyorum kurs için şu an imkanım yok olsada zaten istemem kurs sevmiyorum
Özel ders al.. daha ii
Youtubeda ücretsiz çok hoca var hemde kaliteli
Online degil ama
Mesela biseyi anlamadigim zaman tekrar geri sariyorum bu avantajı çok iyi
Faydalanabiliyorsan cok iyi bence de.. ama yine de canlısı gibi olmaz
Canlisinida gördük ama bişey anlamıyordum shdjsjxnxn
Oxel ders mi
Hayır normal okulda shjxjdd
Ha oyle degil canim. birebir
Afrikada Devlet su işleri
Yatmak isityorsun yani🙃
İtalya'da güzel sanatlar okumak isterdim.
Guzel sanatlar için harika bi yer
Memnunum. okudugum yerden
Nedir ki bölümn
İsviçre de ekonomi
Ne okudun peki?
Okul öncesi öğretmenliği
Hiç alakası yokmuş
Nerde peki?
Amerika piskoloji hayalimisss
Şu an i ne okuyorsun
Daha girmedim sınava okul bitsinde
Ne istiyorsun peki
Piskoloji
Özel mi devlet mi
Devlet
Boğaziçi?
Bir sınava giriyimde bakarım daha 1 yıl var önumde shxgdu
Oun göre karar vereceksin yni. en sevdiğin dersler?
Yani aslında sevdiğim bir ders yok zorundalık ama şuanlık matematik Tarih galiba
Matematik hangi konuları bitirdin
Daha çalışmaya başlamadım ama yaz tatilinde gece gündüz demeden çalışıp telefonumdan tüm uygulamaları silmeyi planlıyorum 1 yıllığına
Bazı seylweden vzgeccmeden olmaz evet
Aynn oyle
Mesj at sıkıldım
Parisde moda tasarımı okumak isterdim
Çizim yönün nasil ki
3 günlük çalısmam ile okulda çalısmaya katıldım 3. Seçildim münir özkulun potresini çizmistim
Süpermiş..
Yaş kaçki gec kalmadn umarım
21.
Ne okuyorsun peki
Sekreterim
Neiş uzerine
Tıbbi sekreterlik yani
Hımm öğrenc msn çalılıyormsn
İsviçre, yazılım müh
İsviçre yazılım konusunda çok iyi bir yer sanırım bir tanıdığımda orada o bölümü okumuştu
İspanya mimarlık
UAE Finans
Japonya hukuk
Niye japonya
Nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum😂😂
Ben de merak ediyorum.. gittin mi yurtdışına hiç
Türkiyede Fizik
Boğaziçi olmalı o zaman
Londra'da polislik
Nerdesin ve niyeki