Üniversitede grafik tasarım okuyorum ama bırakmanın eşiğindeyim, ne yapmalıyım?

şu an üniversitede İletişim fakültesine gidiyorum, üniversiteye girebilmek için iki kere AYT-TYT ye girdim ve hiçbir şey anlamıyorum. üniversitede ne eğitim gördüğümü hissediyorum nede öğrenci olduğumu, işim yüzünden gitmiyorumda zaten.

Yapay zeka resim programlarının aşırı hızlı gelişimi ve yaygınlaşmasıda beni iyice korkutmaya başladı. Muhtemelen 5 yıl içinde bana gerek bile kalmıycak. Ne yapmalıyım?

Üniversitede grafik tasarım okuyorum ama bırakmanın eşiğindeyim, ne yapmalıyım?
Cevapla