İkinci üniversite olarak grafik tasarım okumalı mıyım sizce?

Merhaba

Mühendislik eğitimi alıyorum.

İkinci üniversitesi kapsamında bilgisayar programcılığı eğitimi de alıyorum.

Üçüncü olarak ise grafik tasarım bölümü ilgimi çeker oldu.

Yazılım ile haşır neşir olduğum bir dönemdeyim. Bilgisayar programcılığı bana donanım bilgisi ile MS office program kullanımı hakkında detaylı bilgi sağladı diyebilirim

Yazılım ile ilgilenen arkadaşımdan grafik tasarım öğren ve başla tavsiyesi aldım. Aöf bölümü açıldığını görünce de düşünmeye başladım.

sizce okunur mu?

İkinci üniversite olarak grafik tasarım okumalı mıyım sizce?
Cevapla