Üniversite okumadığım için sürekli kendime takıntı yapıyorum, bu his nasıl geçer?

4 ay sertifika eğitim aldım ve sadece kpss ortaöğretim sınavına girmeyi düşünüyorum. Üniversite okumadım diye kendimi suçlayıp illaki o üniversiteyi okuyacaksın deyip baskı yapıyorum kendime sanırım çevremdeki insanlar yüzünden bu nasıl geçer bu.
Üniversite okumadığım için sürekli kendime takıntı yapıyorum, bu his nasıl geçer?
Cevapla