İşletme mi yoksa yazılım mühendisliği mi okumalıyım?

Yksye hazırlanıyorum ama mezuna kalacağım büyük ihtimal bu yüzden kanada da üniversite okumayı düşünüyorum ama ne okuyacağıma karar veremedim. Matematikten nefret ediyorum sevmiyorum ama yazılım için katlanabilirim. Kafamda kanada da işletme ve yazılım mühendisliği var. Sizce hangisini okumalıyım? Ve o seçtiğiniz bölümü neden okumalıyım yardım eder misiniz?

İşletme mi yoksa yazılım mühendisliği mi okumalıyım?
Cevapla