AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Başka iş bak daha erken vakitte cikabilecegin
Dinlesen ne kaybedersin? Bunu sor kendine.
Baska iş bul.
Çalışın bence sadece para için de değil insana iyi geliyor calismak
bence haklı ama bizim aptron allah va erken çıakrtıyor nedense hatta geçen sene bir olay yaşamış analtınca daha iyi anladık.
Sadece kursa giderek yazılım mühendisi olunur mu?
Matematiğin kötü yine de bu işte iyi olabilir miyim kursa giderek sizce
Neden böylesi bana denk gelmez. Çalışmıyorum diye babam evden atacak her gün nerdeyse. Tokmak gibi resmen
yazilim muhendisiysen evde calisirsin hayat evlilere guzel awk hayati demiyorum bi gun bende evlenicem
Yerinde olmak için neler vermezdim 8 de gitcen nerdeyse 10 da cıkacaksın kafayimi yedin essek gibi kullanirlar memur olsan neyse diyecem adam iyide bakıyormuş derdin nee
Ne 8 i ya part time diyorum part time. 5 00 gibi başlıyor iş
Yinede zor yorulursun hep bi kapris memnun olmazlar istersen dene
O tarz insanlar değiller. Neyse vazgeçtim zaten
Gez toz keyfine bak aşko süslen püslen akşamda eşinle vakit geçir 😄
Çocuk yoksa normal bi şartlarda da çalışabilirsin aslında mesleğinde güzel ya da olmadı evden çalışmalı bi imkan bulursan en azından öyle yaparsın. Geç saat olması sıkıntı ben bekar halimle istemiyorum ya
haklı şirefsiz çok o saate genelde pörtlüyorlar o yüzden haklı canım ya.
Harikasin
Saatleri sana daha uygun bir is bulmayi denesen cunku cidden zor o saatler yani esini de anlamak lazim sonucta adam senin calismana karsi degil sadece o saate kadar calismana karsi
Asko evden calisma olan is yok mu ya benim tanidigim yazilimcilar genelde evden calisiyor
kocan seni kısıtlamaya çalışmıyor o saatte sen dışarıdayken başına bir şey gelmesinden korkuyor olabilir güvenmediğinden değil bu yüzden onu dinlemelisin
9.30 ne zaten ne kaldı gün bitmesine kocanı dinle boş ver çalışma ya da daha az çalışma saati olan bir iş bul kendine kocana vakit ayıramazsın başka türlü sonra farklı sorunlar ortaya çıkar
Ben şahsi gorusumu soyliyim üniversite mezunu işine eline almış bı kadınsa izin veririm ama öyle kıytırık işlerde caliscaksa müsade etmem büyük konusmayalm yinede😂😂😂
kocan haklı. kendine ve ona ayıracak zamanın kalmaz
a*cıkk sensin. ve s*lmye mahkumsun
kesilikle şu devirde erkeklerin dediklerine hepsine olmasda bakıcaksın benim arkadaşım sayesinde ölümden döndüm.
Noldu kii
Yorucu bir saat o, başka alternatifin varsa değerlendir bence.
Oda gözün kaymasın die ugrasiyir deliklerini doldururlar yoksa
Okuzz lafabak her calişana bumu yapilyorr senin gibilerden koruyo eşini işte
@pembişbulutt pembiş ne dedim ben simdi sana
Ne biçim konuşuyorsun sen ya
Dogrulari dedim ama ne kizion
Bence evliliğin huzuru ve mutluluğu için eşini dinle çünkü akşam geç ve yorgun geliyor olucaksın evle yeterince ilgilenemeyebilirsin
Yuh be siz kendinize köle ariyosuniz evliligin huzurunu kocasi saglasin ya birak sizin gibi eşim olucagina evlenmem daha iyi
Arkadaşlar ben fikrimi söyledim beni neden eleştiriyorsunuz , herkes aynı düşünecek diye bir şey yok. Ben kendi eşimin çalışması taraftarıyım bu arada fakat bu ablanın durumu biraz farklı eve geliş saati çok geç aile içi huzursuzluk olacağı apaçık belli maddi durumları iyi ve eşi çalışma diyor 3-5 gün sonra bir şey ters gittiğinde eşi kadına sıkıntı yapar
Bir insanı ne kadar çok dinlersen o kadar çok kısıtlar, ne kadar çok itiraz etsen de tartışma çıkar valla bilemedim.
Yalnızlaşmamak için kocan evde yokken bu iş sana iyi gelecektir belki gençken fark etmezsin ama yaş alınca keşke dememen lazım
bence kocana uy canım bir erkek olarak sana en doğru kararı verir çevreyi az çok tahmin etmese karşı çıkmaz.
bence haklı bazen bu konuda eşini dinlemek işine yarıyor başka durumda dememiş işte diyorsa haklı.
haklı ve patronun buna muaama göstermek ile zorunlu yani erken çıkarsa en azından ölmez ya.
Zaten iş4 5 gibi başlıyor daha neyin erkeninde bıraksın
Tabi yaşadığın bölgeye göre değişiklik gösterebilir ama bir bayan için o saat geç olabilir her türlü insanla karşılaşmak mümkün eşine hak veriyorum.
bence çalış ne olacak hem kendisinin iç çıkışı saat kaçta ki
kocan cevrenden korkuyor ve senı koruyor daha uygun saatlerde iş baklabılirisin
Saati geç olsa da yinede memnunsan dinleme onu ana o saate kadar kalmak zorunda değilsin
İşim çıkar alamam diyor. Alamazsa ne yapacaksın. boş ver çalışma ye iç gez yat.
Kadınlar erkeklerin kölesi değildir. Senin işine başkası karışamaz.
Kocan işine karisiyorsa ona anlamalısın sende bir iş sahibisin ve yaşamak için çalışmalısın sonucta
Evli kadının ne işi var gece dışarda. canım sonra skrler
otur evinde ne çalışması ya sonra tacize uğradık diye ağlıyonuz
Şaka mısın ya çocuklar için değil bu site
By tacizi desteklediğin anlamına geliyor bu tarz konulara burnunu sokma velete bak sen saçından tuttuğum gibi yol arım seni
valla kıvırtmasanız tacize de uğramazsınız
boşuna ağlama şimdi
kaç yaşında vélet evlilikten bahsediyor ya
zk düşkünü
sen çık karşıma kim kimi yoluyor görürsün klavye bebesi
aciz varlık
git hizmetini et elinin hamuruyla karışma işlere
hadi hadi zırlamayın
anan 0rpysa ben napayım
kaç yaşında vtlerle uğraşıyoz ya
git kocanın evini temizle yemeğini yap çamaşırını yıka sen
boş konuşma burada
herkese sataşmışın direk hesbn kpnır senin
Kocanı dinleme ama burada ki avelleri dinle 😂
Zaten kocamı dinliyorum genede başka fikirleri merak ettim. Ben vazgeçtim zaten
Yahu senin işin o mu çalışıyor sanki
Anlayamadım?
Diyorum ki sonuçta iş senin o beğenmiyorsa kendi çalışmasın ama iş senin yani
Evet de eşim olduğu için fikirlerini önemsiyorum aynı şekilde o da benim fikirlerimi önemsesin diye. Hem vazgeçtim zaten
Kız ne güzel koca bulmuşsun kıymetini bil
Neden
Adam çalışmana gerek yok ben sana bakarım demiş, kim kime der bunu
Yani eril erkekler zaten böyle olmalı bence. Ama böyle de ev işi bana kalıyor
Oldu canım ev işini de yapma, ne yapacaksın acaba
Ben istediğim zaman çalışıyorum zaten
İstemediğin zaman da çalışmama gibi bir lüksün var ama..
Eve para getirmiyorsam yemek falan yapmam lazım zaten. Neyse ki maddi sıkıntımız yok hiç
Kız yemek yapmakta ne var, zaten yapılıyor yani bir şekilde, aç kalacak halin yok
İstediğimi yaparım ama mecbur falan değilim diyorum
Adam o kadar çalışıp eve bakıyor, sende bir yemek yapıver yani ne olacak
İstesem ben de bakarım eve
Ki hiç çalışmıyor değilim sadece az çalışıyorum
Ne iş yapıyorsun?
Yazılım mühendisiyim
Ben hiç çalışıp eve bakan kadın görmedim, anca kendi giderlerini karşılarlar o kadar yani
Ben iki kişinin de illaki bi mesleği olması gerektiği taraftarıyım. Sen madem görmedin nickin niye ev erkeği?
Nedense hiç şaşırmadım
Yazmana bile gerek yok bence kocani herzaman dinle
Kocan sonuçta dinle zahmet olmazsa.
Eğer çalışmak zorunda değilseniz evliliğin huzuru bozulmasın çalışmayın bence
Keşke ben de sizin gibi iş bulabilsem.
kararı vermisin zaten gec kalmısız
Yazılım mühendisiysen çalışsana süs diye mi aldın o diplomayı
Sen mutlu olacak mısın eve geç gelince
Konusmaya calistigim kiz calisiyor eger onla evlenirsem ise gidemez izin vermem
Saat geç kocan hakli
Bu adamla nasip evlendiniz :((((
Sonuna kadar dinle
Kocan haklı kocanı dinle
Sana guvenmeli
Ozgursun ama benim fikrim calismama gec saatlere kadar
haklı başına birley gelebilir endişeleniyor
Çok aşırı geç bir saat değil çalışılabilir
Saygı duymaya çalışirim ortak nokta bulurm
Seni düşünüyor ama ne kadar doğru bilemem
Çok geç değil ya 11 ve sonrası geç bence
İş nw cikis kaç
Mesafeye değmez, o konuda haklı.
Evden isler olmuyor mu yazilim islerinde
Çok geç değilse saat dinleme bence