Kocamın yatağa geç gelmesinden rahatsızım. Haksız mıyım?

ben koltukta uyuyaklıyorum genelde kocamda beni uyandırıp yatağa götürüyor ilk başlarda oda gelip yatıyordu ama son zamanlarda beni götürüp salona geri dönüyor. Yanlız yatmaktan hoşlanmadığımı yatağa geçerken beni uyandırmasını söyledim fakat son 4-5 gündür ben yatıyorum o gelene kadar uyuyorum. Dün akşam dizi izlerken uykum geldi izlemeyelim diziyi dedi tamam hadi yatalım dedim ben bi arkadaşımla konuşup gelicem dedi bende o konuşana kadar orada olmak istediğimi söyledim küfür falan ederiz rahat olmak istiyorum dedi bende çektim gittim gözümede uyku girmedi (arkadaşıyla konuşuyodu gördüm) oturdum dizi izledim bende 1.5 saat konuştu. ama bu durumu abartıyo olabilirmiyim bilmiyorum. Sadece benim evlenirken düşündüğüm hayalini kurduğum evlilik bu değildi. Ben yanlış mı düşünüyorum?

Kocamın yatağa geç gelmesinden rahatsızım. Haksız mıyım?
Cevapla