Kendi çapımda gazetecilik yapmak istiyorum, neler yapabilirim?

Öncelikle belirteyim halkla ilişkiler okuyorum 2. sınıfım. Farkettim ki gazetecilik daha çok ilgi alanıma giriyo. İlerde spiker olmak istiyorum zaten ama şu an kendi çapımda da biseylere başlamak istiyorum. Siyasetten uzak dururum muhtemelen. Ben daha çok şiddet, yoksul insanlara yardım, hayvanlar gibi konular üzerinde durmak istiyorum. Ülkemizin, gençlerimizin gelismesi icin biseyler yapabilmek istiyorum. Ama nasıl ve nereden yapabileceğim konusunda bir fikrim yok. Şu an aklıma instagram ve Twitter geliyo. Acaba dedim gönüllü kuruluşlara katılsam, oradan paylaşım yapmaya başlasam tutulabilir miyim? Sizin fikriniz var mı? Ayrıca benim gibi düşünen bir topluluk var mıdır katılabileceğim, güvenilir. Baktım bulamadım ama.
Kendi çapımda gazetecilik yapmak istiyorum, neler yapabilirim?
Cevapla