Güncellemeler
+1 yıl
Kaybettik ama olsun okulda 2. yiz
Finale kaldık arkadaşlar ama sorun şu ilk münazaram, ben yedektim.. ve 2 gun var.. teknoloji insanlara yararlı mı? Zararlı mı? Yararlıdırı savunuyorum arkadaşlar yardımınız lazım karşı takımı susturacak cümleler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
teknoloji insanlara yararlıdır ama çok kullanılması zararlıdır
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!