Güncellemeler
+1 yıl
Yokmu yardım edicek
Günlük 280 alırsın dedin bi süre sonra ssk girişini yaparız dedi birazda emin olmak istiyolar galiba.
Arkada paketleme ve boş tabakları toplama işi yapıcam.
Sizce değermi?
Kanka yanlış anlama ama modern kölelik bunun adı. Asgari ücret azken asgari ücret bile etmiyor aldığın para, ücretini arttırım der 300 yapar dahasını yapmaz böyleleri
Cevap
3Cevap
Şaka heralde. Git asgari ücretle, köle olmayacağın bir işe gir.
Knka 1 haftaya yukseltir onu ssk girişi yapar asgariye yükselirde tek sıkıntı 10 saat
Bi süre ne abi bunu diyen adam yapmaz da haberin olsun. Sigortasız hiç Bi yerde çalışmayın onun dışında 4 gün izin çalışmadın desek asgari ücret altında alıyosun bence bi daha bi düşün
Asgari ücret bile etmiyor. Ezdirme kendini
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?