Sizce sıfırdan TYT AYT çalışmak mı mantıklı yoksa DGS mi?

Önlisans mezunuyum DGS ile hukuğa tamamlamak mı daha mantıklı olur yoksa sıfırdan hukuk fakültesi kazanmak için TYT AYT'ye girmek mı?

Sizce sıfırdan TYT AYT çalışmak mı mantıklı yoksa DGS mi?
Cevapla