Okulda hakkım yeniyor ve ben ses çıkarmaya utanıyorum. Ne yapmalıyım?

Okulumuzda bir santranç grubu var. Arada turnuvalara falan gidiyorlar. Sıkıcı olan derslerde dersten çıkıp santranç oynuyorlar. Sınıfımızdan en iyi oynayanlar seçildi (?) . O 8 kişilik gruptan beni yenebilen sadece 2 kişi olmasına rağmen ben onların arasında değilim. Bu durumu öğretmene söylemeye ÇOK çekiniyorum. (Sosyal Anksiyetem var) Gidip konuşmak dışında yapabileceğim bir şey var mı?

Okulda hakkım yeniyor ve ben ses çıkarmaya utanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla