Güncellemeler
+1 yıl
3 ay oldu yaklaşık işin çoğunu öğrendim ama çalışırken sanki bedavaya çalışıyormuş gibi oluyorum ve mesai oluyor sürekli mesai ücreti de yok
Yeni mezun bir mühendis çalıştığı işyerinde ne kadar süre sonra maaşına zam istemeli?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Enflasyon zammı dışında 1 yılda istenebilir.
Enflasyon zammi yapılıyor mu?
yok maalesef
O halde yeni gelecek zam zaten muhtemelen zam olmayacak
1 sene içinde yapılıyor genelde siz 1 sene yaklaşınca söylersiniz. Ben kendimden değil de tanıdığım kişilerden biliyorum sene sene söyleniyor
1 sene dolmaya yakin soyleyebilirsin.
6-7 ay sonra