Yeni mezun mühendis ne kadar süre çalıştıktan sonra maaş yükseltme talebinde bulunmalı?

Yeni mezun bir mühendis çalıştığı işyerinde ne kadar süre sonra maaşına zam istemeli?

Güncellemeler
+1 yıl
3 ay oldu yaklaşık işin çoğunu öğrendim ama çalışırken sanki bedavaya çalışıyormuş gibi oluyorum ve mesai oluyor sürekli mesai ücreti de yok
Yeni mezun mühendis ne kadar süre çalıştıktan sonra maaş yükseltme talebinde bulunmalı?
Cevapla