Okuduğum için çok pişmanım, okumak gereksiz mi?

Liseyi de üniversiteyi de okuduğum için çok pişmanım. Sanki boşu boşuna okumuş gibi hissediyorum. Okumanın bir faydasını görmedim. Tamemen zaman ve para kaybı gibi geliyor. Keşke okumasaydım.

Okuduğum için çok pişmanım, okumak gereksiz mi?
Cevapla