İş için istemediğim bir şey yapmak zorunda mıyım?

Merhaba , çalıştığım işyeri belli aralıklarla fuarlara katılıyorlar ve genelde patronlar gidiyor nadiren yanlarında birini götürüyorlar. Ben yıllarca çalıştığım için çok fuara gittim eski iş yerlerinde. Fakat mevcut yerde büyük bir rekabet var herkes gitmek istiyor. Bu sene de benim gideceğimi söylediler fakat gerçekten gitmek istemiyorum. Bunu patronlara söylemek yanlış mı olur?

İş için istemediğim bir şey yapmak zorunda mıyım?
Cevapla