İhtiyaçlarım var çalışmak zorundayım ama çalışmak istemiyorum?

18 yaşındayım ve açık liseden eğitimime devam etmekteyim. Ailemle sürekli kavga içindeyiz. şu an bir çağrı merkezinde çalışıyorum ama her Allah'ın günü isteksizce gidiş geliş sağlıyorum. İnsanlarla konuşurken delirip hastaneye gitmemek için zor tutuyorum kendimi. Hem çalışmaktan sıkıldım hem de sürekli insanlarla konuşuyor olmaktan. Daha 1 ay olmadı çağrı merkezine gireli fakat her gün aynı şeyleri tekrar etmekten ve günde en az 200 kişiyle konuşmaktan kusasım geliyor artık. Üniversiteye gitmeme 70 kredi kaldı sabretmeye çalışıyorum ama hiçbir şekilde sosyal hayatım yok. Ev-iş iş-ev sigara çay. Artık yemek yemek bile istemiyorum. Cumartesi-pazarı (%100 tatil olan) ve hafta içi de adam akıllı çalışma saatlerine sahip bir işe girmek istiyorum. En azından istediklerimi alana kadar 4-5 ay kadar çalışsam yeterli olur benim için. Lütfen yorumlarınızı kırıcı ve alaycı olmadan aktarın yardımınıza ihtiyacım var.(eğer bu tarz yorumlar gelecek olursa, çok fazla sinirli olduğum için yanlış şeyler söylemek istemediğimden ötürü kırıcı ve alaycı yorum yazmamanızı rica ediyorum.)
İhtiyaçlarım var çalışmak zorundayım ama çalışmak istemiyorum?
Cevapla