Eczane yardımcısı yani kalfamı daha kolay hemşirelik mi sizce
Eczane kalfası ol bence
Hemşire ol bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eczane yardımcısı yani kalfamı daha kolay hemşirelik mi sizce
Detayını çok bilmesem de hemşireliğin daha zor olduğunu düşünüyorum dıştan bakınca. Hastalarla birebir uğraşmak gerçekten çok zor. Sağlık çalışanlarının darp edildiği bir ülkede yaşadığımızı düşündüğümüzde de hemşirelik yapmanın korkutucu olduğunu düşünüyorum.
Cevap
3Cevap
Merhaba, eczacı olmak daha iyidir gibi geldi bana ama tabi tercih size ait. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Bence zor ama başarırsınız
Hemşiremi olim eczacı mı
Hemşirelik zordur ama parası daha iyidir açıkta kalmazsin pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?